Potovanje Japonska – načrt poti

Japonska je bila dolgo časa na našem seznamu želja. Vedno smo mislili, da je to precej draga destinacija, toda ko smo ugotovili, da jo lahko prepotujemo z avtodomom in potujemo tako, kot je nam najbolj všeč (roadtrip in kampiranje), smo se odločili, da je končno napočil pravi čas.

Potopisi in načrti poti, ki jih običajno vidimo in slišimo glede potovanj po Japonski, so si zelo podobni, zdi se, da vsi hodijo po istih poteh. Kar je verjetno logično, sploh če potuješ z javnim prevozom. Naša velika želja je bila, da spoznamo tudi kraje, kjer je turistov manj in tako spoznamo tudi, kako izgleda Japonska izven velikih mest in ustaljenih turističnih poti. In najboljši način za tako potovanje je bilo potovanje z avtodomom.

Celotno potovanje je bilo dolgo 5 tednov, prvi tri tedne smo namenili raziskovanju otoka Honshu, zadnja dva tedna pa smo preživeli na japonski “last frontier” – idiličnih otokih Yaeyama.

Zgoraj je zemljevid našega potovanja, spodaj pa načrt poti po Japonski s kraji, ki smo jih obiskali:

1. dan: Narita – Nikko (jezero Chuzenji)

2. dan: Nikko – Oze National Park – Takaragawa – Kusatsu

13. dan: Kyoto

14. dan: Kyoto

15. dan: Kyoto – jezero Biwa

16. dan: jezero Biwa – Tokugenin tempelj – Futo Coast (Izu polotok)

17. dan: Futo Coast – Chureito Pagoda

18. dan: Chureito Pagoda – jezero Saiko, Motosuko in Shojiko – Kawaguchi jezero

19. dan: Kawaguchi jezero – Tokyo

20. dan: Tokyo

21. dan: Tokyo

22. dan: Tokyo

23. dan: Tokyo – Ishigaki-jima otok

24. dan: Ishigaki-jima otok (Taketomi-jima otok – Kabira zaliv)

25. dan: Ishigaki-jima otok (Cape Hirakubozaki svetilnik – Ibaruma Sabichi jama – Cape Uganzaki svetilnik)

26. dan: Ishigaki-jima otok – Iriomote-jima otok

27. dan: Iriomote-jima otok (kajak izlet)

28. dan: Iriomote-jima otok (kajak izlet)

29. dan: Iriomote-jima otok

30. dan: Iriomote-jima otok – Ishigaki-jima otok

31. dan: Ishigaki-jima otok

32. dan: Ishigaki-jima otok – Okinawa otok

33. dan: Okinawa otok

34. dan: Okinawa otok

Po otoku Honshu smo potovali z najetim avtodomom, ki smo ga najeli pri japancampers.com. Cena je bila nadvse ugodna, predvsem ker smo bili trije in smo dobili v paketu tako prevoz kot tudi hišo. 🙂 🙂 Na otoku Honshu smo ves čas spali v kombiju, tudi npr. v mestu Kyoto. Na otokih smo na vsakem otoku najeli avto in spali v šotoru, ki smo ga imeli s seboj. Na vseh treh južnih otokih, ki smo jih obiskali, so kampi, ki so smešno poceni.

Japonska je odlična destinacija za potovanje z avtodomom in kampiranje. Zastonj počivališča ob cesti so za tiste, ki se vozijo po Japonski, naravnost odlična in ponujajo praktično vse.

V Tokiu smo, ker smo avtodom tik pred tem vrnili, spali v hotelu Sakura v lepem delu mesta, imenovanem Jimbocho.

Japonska je znana po tem, da jo največ turistov obišče v sezoni cvetenja češenj in jesensko obarvanega listja. Mi smo jo obiskali v času jesenskih barv in videli, da je na večini priljubljenih krajev včasih lahko precej gneče. Vendar če se do glavnih znamenitosti odpravite dovolj zgodaj zjutraj, bo večinoma naokoli le malo ljudi.

Če potujete na Japonsko, poskusite obiskati nekaj krajev, ki niso na seznamu vsakega turista – imeli boste popolnoma drugačno izkušnjo, bolj tradicionalno in dobili boste občutek, kako izgleda tista prava Japonska.

Osnovne stvari, ki jih je dobro imeti med potovanjem na Japonsko:

aplikacija za prevajanje je zelo koristna, saj zelo malo Japoncev govori več kot nekaj zelo osnovnih besed in stavkov v angleščini

dobro zavarovanje kot pri vsakem potovanju. Coris uporabljamo že leta in z njim smo imeli zelo dobre izkušnje, ko smo zašli v težave

majhna brisača bo praktična za obisk onsen-ov (tradicionalne japonske tople kopeli, ki jih preprosto ne smete zamuditi)

Nekaj več napisanega o Japonski pa še TUKAJ in TUKAJ.