Potovanje Namibija – načrt poti

Namibija je popolna destinacija za doživetje Afrike v malem. Idealna je tudi za potovanje z otroki, saj je varna, infrastruktura je zelo dobra, OK je tudi zdravstvena oskrba. Pokrajina je spektakularna, plemenske skupnosti neverjetne, divje živali dih jemajoče.

V tej res neverjetni državi smo preživeli v namibijski jeseni nepozabnih 34 dni (od sredine marca do konca aprila). Videli smo ogromno stvari, še vedno pa je ostalo še kar nekaj, zato komaj čakamo na naslednjo pot v te konce. 🙂 O najboljših krajih, ki jih je vredno obiskati v Namibiji z otroki, smo že pisali TUKAJ, TUKAJ pa si lahko preberete tudi naš hitri vodnik potovanja v Namibijo.

Zgoraj je zemljevid našega potovanja, spodaj pa je naš načrt poti po Namibiji s kraji, ki smo jih obiskali:

1. dan: Windhoek – Mariental

27. dan: Tsumkwe – vasica San

28. dan: vasica San – Caprivi

29. dan: Caprivi

30. dan: Caprivi – Tsodillo Hills (Bocvana)

31. dan: Tsodillo Hills – Ghanzi (Bocvana)

32. dan: Ghanzi (Bocvana) – Ondekaremba (Namibija)

33. dan: Ondekaremba

34. dan: Ondekaremba – Windhoek

Imeli smo veliko časa za odkrivanje Namibije, če ste na krajših počitnicah, načrt poti enostavno prilagodite številu dni, ki jih imate na voljo.

Potovali smo s Toyota Hillux 4×4 s šotori na strehi, ki smo ga najeli pri African tracks. Po mojem mnenju lahko le na tak način spoznaš Namibijo tako, kot se šika. Večinoma smo spali v kampih,  kar nekajkrat pa tudi v divjini oziroma ob zaselkih različnih plemen. Prav vsi kampi so bili nepozabni, na res impozantnih lokacijah. Ker pa je bilo večina kampov precej “divjih” (ne gre za kampe kot jih gledamo npr. na Hrvaškem), ni nič neobilčajno, če te ponoči obiščejo različne afriške živalce – kojokoti in oriksi so bila stalnica, žirafe niso nič posebnega – prijatelja so na turi po Namibiji obiskovali tudi sloni. 🙂

Namibija ponuja najcenejšo izkušnjo safarija v Afriki. Z najetim vozilom se lahko zapeljete v nacionalni park Etoša in po svoje, s svojim tempom raziskujete in opazujete divje živali v njihovem naravnem okolju.
Ampak tisto, kar nam je pustilo najlepše spomine in je najbolj vplivalo na nas, so bila plemena Namibije. Nekaj dni smo preživeli pri vsakem od treh plemen, ki smo jih obiskali. Interakcija z avtohtonimi prebivalci, ki živijo tako kot pred tisočletji in izkušnje, ki jih pridobite ob tem, pustijo na vas globok vtis, se vas dotaknejo in spremenijo vaš pogled na svet. Zato se potovanje v to državo ne bi smelo končati brez obiska vsaj enega od plemen. Več o obisku ljudstev Himba, Hakaone in Bušmanov pa TUKAJ, TUKAJ in TUKAJ.